EXTRA 10% KORTING op de uitverkoop met code BES10. Eindigt zondag middernacht

Retourneren en Omruilen

Informatie over ons retour- en ruilproces:

Terugbetalingen:

Terugbetaling als jouw topper of kussen ongeopend is:
1. Neem contact met ons op via e-mail op customercare@octasmarttopper.nl om een retour aan te vragen.

2. Regelt de klantenservice een ophaling. Houd er rekening mee dat de producten die je retourneert ongeopend moeten zijn.

3. Nadat jouw topper of kussen is ontvangen, zullen wij de terugbetaling uitvoeren. Dit kan 7 tot 14 werkdagen duren vanaf de datum van ontvangst en is afhankelijk van de verwerkingstijden van de bank of betalingsprovider van de ontvanger.

Terugbetaling als je topper of kussen geopend is:
Neem contact met ons op via customercare@octasmarttopper.nl en we zullen je door het volgende proces leiden:

1. We houden van onze planeet, dus we willen niet bijdragen aan het storten van afval. Uit respect voor onze planeet, vragen we je vriendelijk om je product te doneren of te recyclen. Afhankelijk van waar je woont, zijn er liefdadigheidsinstellingen die mogelijk donaties van kussens en toppers accepteren. Sommigen halen ze misschien zelfs voor jou op. Zodra je dit hebt geregeld, vragen we je om de klantenservice een foto te sturen van de ontvangst van je donatie, waarna zij je terugbetaling zullen verwerken.

2. Je terugbetaling wordt onmiddellijk uitgevoerd, maar is onderhevig aan de verwerkingstijd van jouw bank of betalingsprovider. Dit kan tussen de 7 tot 14 werkdagen duren.

Omruilen:

Als je het product wilt omruilen, neem dan contact met ons op via customercare@octasmarttopper.nl, waar iemand jou het beste alternatieve model of de beste maat kan voorstellen en het omruilproces kan uitleggen. Zodra we je geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt je vervangende artikel naar jou verzonden.

Winkelwagon

Uw winkelwagen is momenteel leeg.